miercuri, 13 ianuarie 2010

Colegul

Colegul este o persoana care iti este alaturi o perioada de timp. Poate fi in perioada scolarizarii, poate fi in perioada serviciului, oricum este cineva cu care imparti anumite griji,opinii, informatii, deci este cel cu care ai preocupari comune.Subiectul este foarte vast si io voi incerca sa ma refer la un anumit aspect pe care il veti deduce singuri.
Poate multi dintre voi ati schimbat de mai multe ori locul de munca si a trebui sa va adaptati usor noii echipe.Io fac parte dintre oamenii care au experimentat multe job-uri in cautarea locului ideal tipului meu de personalitate, a cunostintelor si a educatiei mele.
Asadar, la unul din locurile mele de munca am avut ocazia sa intalnesc un COLEG care mi-a zambit sincer de prima data si a fost acolo fara sa il chem.Stia multe si stie multe lucruri despre calculatoare(chiar daca nu crede acest lucru) si m-a ajutat in mod real.
De ce unii oameni iti zambesc mereu cand te vad? de ce ti se lipesc asa de mult de suflet? Asta ma intrebam de fiecare data cand ne intalneam.
Poate ca rezonam pe o anumita frecventa, poate ca ne-am mai intalnit in alta viata si avand experiente comune acum doar continuam ce am inceput...daca o sa citeasca acest blog va rade de mine,pt ca nu crede in reincarnare...deocamdata:)
Poate ati intalnit si voi o asemenea persoana care sa iti devina mai mult decat un simplu coleg, care sa intre in categoria prieteni pe care sa ii ajuti oricand si oriunde...

Un comentariu:

  1. Frumos scris, colega! :)
    E trist sa schimbi locul de munca, e trist sa schimbi colegii si sa-ti dai seama ca, daca serviciul nu mai e puntea de legatura, oamenii respectivi dispar uneori cu totul din viata ta... Poate ca poarta si Timpul o vina in aceasta problema; nu avem timp sa ne facem prea multi prieteni! Suna ciudat, nu?

    RăspundețiȘtergere